sexta-feira, 13 de dezembro de 2013

KIT SILVER CHRISTMAS( NEW ) - FREEBIE

4SHARED DOWNLOAD

6 comentários:

  1. A wonderful kit,
    Can never thank you enough for giving me the pleasure of your work,,Beautiful frames and a lovely kit to all free,
    You are so kind, Thank you so much,
    Love Christine in Italy xx

    ResponderExcluir
    Respostas
    1. Obrigada de novo minha querida amiga Christine!
      Eu sei que há pessoas que não podem comprar as imagens que algumas pessoas vendem; algumas pessoas não podem comprar os programas para fazerem essas imagens e outras pessoas não sabem fazer as imagens; assim, o que faço, faço com amor e boa vontade para que todas as pessoas possam ter as imagens que eu tenho e faço
      Com amor, um grande abraço! Neli.

      Excluir
  2. Thank You for your generosity all year long! May you have the Merriest Holidays!!---Talli

    ResponderExcluir
  3. Thank You, Talli!
    Merry Holidays, too!
    Hugs, Neli.

    ResponderExcluir
  4. You are so very generous, thanks a lot for all you share with us...you are amazing! Hugs, Mat

    ResponderExcluir