sábado, 16 de dezembro de 2023

NM_FRAME_15-12-23 - FREEBIE

MEDIAFIRE DOWNLOAD

2 comentários:

  1. Lovely frame Neli
    Thank you.
    I can not believe that Christmas is so near.
    I have had no time to even think of it this year with my husband's health problems.
    Good job I made my cards early and posted them
    Today it rained most of the day and it's cold.
    Last night there was strong wind which woke me in the night.
    It has snowed on the mountains.
    Say hello to your daughter from me.
    Have a good day Neli love from Christine in Italy xx

    ResponderExcluir
  2. Olá, Christine, minha querida amiga!
    Aqui continua chovendo, mas agora à tarde parou um pouco por 2 horas, mas está ameaçando chover de novo.
    Aqui tudo bem, estamos felizes com a chegada de minha filha e meu marido continua melhorando.
    Continuo sem tempo para cuidar de tudo o que é preciso, mas vou fazendo as coisas mais urgentes e as demais vou fazendo quando é possível.
    Querida amiga, muita saúde para você e seu marido! Tenha um domingo maravilhoso!
    Abraços,
    Neli.

    ResponderExcluir